آزمینآزمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسر گلم آرمین، عشق مامان و بابا

پسر خوشگل و خنده رو من 7 ماهه شد.

1392/4/13 15:55
نویسنده : لیلا
511 بازدید
اشتراک گذاری

آرمینم، عزیز دلم، ناناز منقلب، این روزها خیلی بانمک و خوردنی شدی، مامی به قربونت برهبغل، عاشق خنده ها و شیطونیاتم، خوشگل مامان، تو خیلی خوش خنده و خوش اخلاقیخنده

راستی دو سه روزه هی بابابابا یا به به به به  و ق ق ق  و eeee میکنیهورا، قربونش برم بع بعی منه، تازگیهام تو روروئک میزارمت و باهات دالی موشی میکنم، کلی ذوق میکنی و دنبال منو و بابا میای، دیگه مامی برات بگه که از 5 ماهگی تقریباً تونستی غلت بزنی و تازگیهام کل خونه رو با غلت زدن جلو میری، 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
16 تیر 92 17:09
سلام وای چه پسری گل پسری،پسر منم تقریبا همسن پسر شماست خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم با اجازه من شما رو لینک کردم