آزمینآزمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

پسر گلم آرمین، عشق مامان و بابا

رویدادهای جدید اواخر 7 ماهگی

1392/5/18 17:19
نویسنده : لیلا
344 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، جیگر مامان این روزها خیلی خیلی جیگر و ماه شدی عزیزم،قلب، خیلی بیشتر با خودت سرگرم هستی و بازی میکنی و میزاری مامی به کارهاش برسه، هر روز که میگذره خوردنی تر و دوست داشتنی تر میشی عزیزم، خیلی خیلی خیلی، اندازه یه دنیا دوست دارم پسر نازمماچ. از خدا میخوام که توان و لیاقتی بهم بده که بتونم مامان خوبی برات باشم و تو پسر نازم هم در آینده،  پسر خوب و دوست داشتنی و مهربون مامان و بابا باشی جیگرم و قدردان زحمتای پدر و مادرت باشی.لبخند

راستی تو این ماه چند اتفاق خوب افتاد: مامانت خاله شد عزیزمهورا، خیلی خیلی خوشحال شدم و اینکه یه دختر خاله و ناز و تپلی و دوست داشتنی به جمع ما اضافه شد عروسکم. البته خاله و دختر خاله نازت اینجا نیستن و فرسنگها از اینجا دورن، ولی خدا کنه که زود به زود بیان ایران.

 

و البته به میمنت و برکت ورود آیلین ناز و دوست داشتنی به این دنیا، تو هم تونستی سینه خیز جلو بری و از اینجا بود که شیطونیهای پسر نازم شروع شد و دیگه نمیشه یه لحظه تو رو تنها گذاشت،همین چند روز پیش بود که یه لحظه تنهات گذاشتم داشتی مثل بز بز قندی کاغذ میجویدینگران. و تو این ماه تونستی بدون کمک بشینی عزیز مامان.

 چند روزم بود که اصوات ددددد، ق ق ق ق، گ گ میگفتی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)